Dis-Danmark - Tilbage til forsiden
Dis-Danmark - Tilbage til forum forsiden
Her kan du søge hjælp til tydning af tekstpassager og vanskelig gotisk skrift eller til at få identificeret gamle fotos.  
Gå til:  GrupperEmnerNyt emneFAQ - HjælpReglerSøgLog ind
Affiliated Citizen, skal ikke tydes
Indsendt af: Carina Larsen (IP Logget)
Dato: 13/08-06 15:07

Man kan ju ikke tilføje filer på "Find Your relatives in Denmark" siden så jeg bliver nødt til at sætte filen her med link til denne side og link fra denne side for intresserede.Tak Jørgen, for hjælp med filen.

Her kan man se tråden på "Find Your relatives in Denmark":
affiliated.citizen,tråd

Here are main document about Affiliated Citizen for those who are interested.
To see the document click on Affiliated.jpg ,further down in this message

Med Venlig Hilsen,

Carina Larsen/Dis-medlem 7946/Sverige [www.linneballe.se]

Slægtsnavne:Lindballe/Linneballe,Wulff,Hersum,Thim/Them,Grabe,Satterup,Rødegaard i Fredericia, Vejle, Bogense og Odense/

Redigeret 3 gang(e). Sidst ændret 14/08/06 13:07 af Carina Larsen.
Den vedhæftede fil er blevet slettet d. 26-12-2007 grundet at filen er blevet for gammel

Re: Affiliated Citizen, skal ikke tydes
Indsendt af: Bent Fleron (IP Logget)
Dato: 13/08-06 17:22

Jeg så godt tråden i den anden gruppe, men kan 'affiliated citizen' ikke svare til hvad man i dag kalder førstepapirer, altså de papirer man får inden man bliver amerikansk statsborger. På førstepapirer har man jo nogle pligter og rettigheder. Ikke at forveksle med et 'green card' som giver ret til opholdstilladelse og arbejdstilladelse for et givet tidsrum.

Uanset, så er det hyggeligt at 'snakke' med dig.
Med venlig hilsen Bent Fleron, Svendborg.

Re: Affiliated Citizen, skal ikke tydes
Indsendt af: Carina Larsen (IP Logget)
Dato: 13/08-06 17:39

Hej Bent,

Jeg havde ikke tænkt svare i denne tråd(på tydning) men da du var sød nok at komme med et indlæg så vil jeg jo gerne svare. Det kan være en mulighed det som du siger i dit indlæg er det rigtige. Det findes 3 dokument omkring denne sag og i nr 2 dokument siger Lars Larsen at han skal ud og rejse ,og når jeg har læst den link som Lisa Pedersen gav i den andre tråd så passer det hele sammen.
Men, jeg håber at Lisa Pedersen finder ud af noget når hun skal i de Amerikanske arkiver i September.Om vi ikke hør noget førthumbs up

Med Venlig Hilsen,

Carina Larsen/Dis-medlem 7946/Sverige [www.linneballe.se]

Slægtsnavne:Lindballe/Linneballe,Wulff,Hersum,Thim/Them,Grabe,Satterup,Rødegaard i Fredericia, Vejle, Bogense og Odense/

Gå til: GrupperEmnerSøgSøgLog ind
Desværre kan kun registrerede brugere skrive i dette forum.
This forum powered by Phorum.

Dis-Danmark - Skriv mail til moderatorForum moderator